neděle 28. října 2007

Šedesáté výročí AFS



Dva měíce sem se těšila na včerejší večer, protože nás čekala oslava šedesáti let od založení AFS, takže sme se měli opět setkat s ostatníma kámošema. Mamka Brita byla večer v práci, takže sem musela jet do Hamaru s úplně cizí rodinou. Ale byli moc milí, takže pohoda.. Když sme tam dojeli, uviděla sem hafo lidí- všichni v oblecích, sukních atd., takže si asi umíte představit, jak sem si ve svých jeansech a vytahaným tričku připadala...jak pi-a!! :P Prostě mi nikdo neřekl, že je to formální oslava..ale naštěstí nás bylo víc takových exotů..třeba mi to i někdo říkal, ale já sem samosebou nerozuměla;) Začátek celkem nuda (jídlo, hudba, proslovy...), ale když sme měli chvilinku "volna", tak sme se vžycky někde scukli s ostatníma a to je vždycky největší chláááma. Ale toho času bylo vážně hrozně málo, což mě trochu naštvalo. A ještě sme museli odjíždět před oficiálním ukončením, protože to mám domů nejdál. Další setkání je až za měsíc a půl..chjooo!! Ani sem nestihla pořídit nějaký kvalitní fotky, takže se s váma podělím jen o můj americko-ekvádorský harém:o)

Žádné komentáře: