čtvrtek 20. prosince 2007

Čtvrtek- vánoční zakončení


...spolužačky...

Konečně poslední den školy a teď nějaký ty dny volna. Ve čtvrtek sme se už neučili, každá třída si měla jen vytvořit svůj program a prostě se rozloučit před vánocema. Dokonce sme od školy na to dostali money! Tak se nakoupily sladkosti, perníčky, pití, chipsy atd. Musela sem před spolužákama kecat o vánocích v ČR..vůůůbec sem nebyla nervózní, nekoktala, nezapomněla třetinu toho, co sem měla naplánovaný říct atd. Ale tak nakonec i zatleskali a bonus- dostala sem dárek! Od takových dvou "typických organizátorek"..a snažily se mi namluvit, že je to od celé třídy...jasně..všichni mě tam totiž tááák zbožňujou:P Ne jako oni sou všichni fakt strašně milí a hodní, ale NIKDY se s váma nezačnou bavit sami od sebe...Norové;)
Taky sem byla včera na tréninku. Trenér po mně chtěl, abych si udělala pár sérií přitahování.. jo...tak sem to nezvládla ani jednou.. Už to hold není, co to bývalo:D Pak nějaký další posilování..no a když už sem byla zcela vycuclá, tak jako že teda půjdem na nějaký sprinty! Jeli sme do jedné fotbalové haly, protože je tam víc místa na běhání. Venku minus deset, vevnitř minus sedm. Nekecám!! :o) A ještě se mi všichni smějou a pořád mají otázky jako: "Copak vy tam u vás nemáte zimu?" Nebo mi říkají historky o minus čtyřiceti na Silvestra.. Sranda s těma Norama:)

Žádné komentáře: