středa 9. ledna 2008

Trénink


..škola..

V pondělí sem jako obvykle šla na trénink. Protože nemám svoje vlastní "atletické boty", tak mi trenér donesl dva páry a že si je jako můžu používat.. sice sou mi ty jedny trochu těsný, ale sou mnohem hezčí, takže si samozřejmě budu radši drtit nohy, než aby mi boty neladily k tomu ostatnímu:D No ale to jen tak mimochodem, protože ten rok 2008 je hodně neakční.. ;) Jinak na ty tréninky chodíme (jakože více méně pravidelně) dva..a že toho nakecáme! Já nevím, jestli je to mnou (jako asi určitě, ale to si nechci připustit:), nebo jestli prostě mluví tak pochybně.. ale když už se mě na něco zeptá (a to je maximálně jednou za celou tu hoďku a půl), moje odpověď je vždycky: "cože?" nebo "hmm?!" Bez výjimky.. Ale má nejvíc krásný tělo...a vo tom to je:P

Žádné komentáře: