pondělí 3. března 2008

Zimní prázdniny

Včera sem se vrátila z hor. Suprový to prázdniny! V pátek sme po škole odjeli s moji hostitelskou rodinou na chatu č.1. Tam na nás čekala jejich známá a její dvě dětska. Přijeli sme večer, takže jen večeře a spát. V sobotu ráno bylo krásný počasí, tak sme se vydali na běžky. Jenže po půl hodině začalo tak nehorázně fučet, že sme se museli vrátit.


V neděli jen zas na chvilku ven, pak úklid chaty a a potom mě odvezli na chatu č.2, kde sem byla další týden s tzv. kontaktní rodinou. Ta druhá rodinka je trochu víc ve vatě, takže nejluxusnější chata se saunou, třema patrama, výhledem až nevím kam atd. Každej večer společenské hry, krb, alkohol.. co víc si přát:P


Akorát mě denně tahali na ty jejich "ne moc dlouhý" výlety. Tolik sem toho neušla za celej život. Ale většinou bylo pěkně, takže sem si to vychutnávala a fotila..tak na mě po každých sto metrech čekali:) První den se mi podařilo hodit tlamu xichtíkem do ledu, taže sem si pořídila takové slušivé tetování nosu...ale prej je to cool:D


Taky sem byla dva dny na sjezdovkách. Byli sme asi jediní, kdo měl v tu dobu zimní prázdniny, takže svahy skoro prázdný. Měli tam takový akční skokánky, sněhový boule atd, ale já vždycky zabočila těsně před něma, protože prostě..no znáte mě;) Tak to byly moje prázdniny..dnes zas škola, tréninky a zpátky do reality:o)

Žádné komentáře: