neděle 18. května 2008

17. květen

..se musím pochlubit prostě- Brita pekla, já zdobila:)..

..ty vlajky v tom povedeným počasí ani nejsou vidět, ale normálně sou ty jejich oslavy fakt nepřehlédnutelný:P..

Sedmnáctýho května mají Norové národní den (prostě státní svátek) a úplně moc to všichni prožívají. Je to pro ně skoro důležitější než třeba Vánoce. Na každým baráku visí vlajka, všichni se oblíkají do nejlepších hader (nebo krojů) a většinou jdou do centra, protože tam to žije. Ale když ste v Norsku, tak vás nemůže překvapit, že v polovině května sněží. Jo, ráno sem se probudila a nevěřila svým očím- venku napadlo asi 10 cm sněhu!!! :o) Takže to v tom našem "velkoměstě" zas tak moc nežilo, nebo spíš se mi tam nechtělo čekat, až to žít začne;)

Večer sme byli pozváni k těm našim sousedům. Bylo tam celkem dost lidí, takže docela vzrůšo. Dokázala sem do sebe narvat asi kilo jahod (kromě samozřejmě jiných, vyloženě zdravých věcí;) Večer tu měl být i ohňostroj, ale my tak nějak vytuhli:P

Mimochodem..přišel mi email, že mě berou na ten filmovej kurz. Vůbec z toho nechápu, odpověděli mi totiž až moc rychle;) Ale asi se tam zas tak moc lidí nehlásilo.. Ještě teda nevím, jestli tam pojedu, protže sehnat levný ubytování, dopravu z toho našeho zapadákova atd...no uvidím..

Od rána dělám všechno jinýho než psaní té dementní slohovky, která se odevzdávala (MĚLA odevzdávat.) v pátek. Vyloženě se mi chce. Začala sem si k tomu psát nějaký poznámky a skončilo to s dvěma pokreslenýma ´ápětkama´. Tak třeba večer;)

Žádné komentáře: