úterý 18. září 2007

Arrival camp Skjeberg

V Skjebergu sme strávili osm dní...a aspoň šest z toho byly dny, na který se nezapomíná! Teda první dva dny byly celkem "boj"... To, že sem pryč z domu, mi totiž docvaklo až tady. Byl to úplně cizí pocit, protože mi připadalo, že budu celej rok brečet a nebudu se moc vrátit.. Ale pak to začal být ten super kemp, na kterej sem se tak těšila- hafo lidí, španělština, angličtina a norština dohromady, hry, bezva kámoši, super zážitky a hlavně pořád záchvaty smíchu! Fakt sem si to užila. Poznala sem úplně skvělý lidi z celýho světa (Novej Zéland, Brazílie, Švýcarsko, Thaisko...), tak doufám, že s něma zůstanu aspoň trochu v kontaktu!



















Jeden den sme se vydali na pláž. Byla tam hrozná kosa, takže do vody vlezli jen ti nejakčnější...a já. Napřed se mi vůbec nechtělo, ale když sem tak pozorovala ty "vodní hrátky" ostatních, začala sem o tom taky uvažovat. A pak se ještě k tomu přidalo přemlouvání od Brazilce Henriqueho (čti "enhike":) a to se prostě nedalo odolat... (To malinký skákací ve vodě vedle toho druhýho malýho taky skákacího sem já a ten Brazilec, kterej mě nakonec přemluvil:), ta skupinová fotka sou lidi z Jižní Ameriky)

Žádné komentáře: