neděle 23. září 2007

Víkend

Je neděle, takže se nic moc zajímavýho neděje. V pátek mě měl vyzvedávat Pierre před školu, jeli sme totiž do Ikei. Sraz sme měli v 15.05..tak sem čekala, čekala a konečně se dočkala- v 15.50!! Další "přešlapování na chodníku" mě čekalo před obchodem, kde moje hostitelská rodina kupovala novou myčku. Musela sem hlídat vozík u auta, protože se poblíž pohyboval člen jedné tmavší menšiny;) Tam sem pro změnu stála jen půl hodiny. Pak se teda jelo pro ten novej stůl. Nejvíc sme spěchali, protože Pierre se večer musel dívat na rugby. A mě už to taky chytlo- sem úplnej rugby fanoušek...prostě stokilový svalovci do sebe vráží, kopou, šlapou po sobě a občas si hodí balón, kterej vlastně ani není balón..ale jako fakt největší sranda! :P V sobotu sem si předělávala a uklízela pokojík. Zbytek dne sem jen prozewlila u televize.

1 komentář:

Frantatata řekl(a)...

Tak to musíš do střední Asie nebo mezi Araby. Potom si zvykneš na to, že když "po páté pojedeme...", tak vůbez není neobvyklé se začít chystat kolem sedmé. A to budeš na daném místě mezi prvními. Já jsem vůbec nepochopil, proč vůbec při plánování používají časový údaj.