úterý 18. září 2007

Škola

Do školy dojíždím do Gjøviku, je to pár kilometrů od Raufossu. Denně chdím dvacet mitnut k zastávce, pak jedu autobusem a vysedám přímo u školy. Zpátky je to trochu horší, protože musím k jiné zastávce, odtud busem a když vystoupím v Raufossu, musím šlapat těch 20 minut zpátky do kopce k baráku. Autobusy jezdí jen jednou za hoďku a poslední večer asi v devět.
Ve škole je to celkem pohoda, teda aspoň pro mě, protože mám míň předmětů než ostatní. Vybrala sem si matiku, angličtinu, marketing a španělštinu. K tomu sou ještě povinný norština, tělocvik a dějepis. Mám dost volných hodin, takže se v mezičase učím norštinu. Sice zatím nic moc nerozumím, ale třeba v matice chápu, o co jde, protože sme to už probírali. Španělština je tu jen pro skoro úplný začatečníky, tak se učím "Hola! Que tal?" :) Ale zas je to dobrý, protože když profesorka překládá slova z norštiny do španělštiny, tak já se učím to norský, protože ty španělský slova většinou znám. Profesoři sou docela ochotní, když něco potřebuju, tak mi vždycky pomůžou. Celkově se tady dost flákám, nemusím psát testy, bez úkolů se taky obejdu...;) Škola je úplně nově opravená, takže všechno je dost luxusní.

1 komentář:

tereis řekl(a)...

haluzaku!!prej nemusim psat testy,bez ukolu se taky obejdu..asi ti zacnu zavidet..tady na zapade se teda nic takovyho nevede..pekne makat,to je asi mistni heslo..:D