středa 26. září 2007

Středa je za mnou!

Středy mě ničí- tři cizí jazyky (norština, anglina a španělština) zakončený matikou. Od každýho 80 minut vkuse. Jinak sem už asi 14 dní nachlazená, mám hlas jak rockerka.. Normálně by se mi nejvíc líbilo být nemocná a dát si pauzu od školy, ale já se prostě umím trefit do té nejmíň vyhovující doby, příští týden tu totiž máme podzimní prázdniny. Celkem se těším, protože rodinka chystá nějaký návštěvy a to je vždycky oživení a hlavně hodně jídla:) Máme jet taky do hor na sousedovic chajdu, prej je bez vody a elektřiny, tak třeba bude vzrůšo! ;) Jo a včera sem lehce nechápala u večeře..měli sme takovou slanou amoletu se slaninou (pro některý úchyláky "omoleta"- jen ať víte, o co jde), což by bylo úplně v pohodě, ale oni si na to začali sypat cukr!! A když sem se rozhodla to snís bez toho cukru, tak mi bylo řečeno, že to bez něj není "vono"! No prostě Norové... :D

Žádné komentáře: