čtvrtek 20. září 2007

Essays forever!!

Dneska byl akční den..bylo to všechno takový jíný než normálně, takže sem se celkem bavila. Žádný vyučování, jen dvě eseje- jedna norská, druhá anglická. V angličtině sem ze tří témat pochopila jen jedno, takže můžete hádat, který sem si vybrala:) Skočila na mě můza, takže se mi psalo kupodivu dobře. To se ale nedá říct o té norské eseji...strávila sem asi tři hodiny nad stránkou textu, každý druhý slovo sem hledala ve slovníku a stejně to bylo na úrovni "jmenuji se Petra, je mi 18 let" :P Pro ostatní to bylo vlastně hodně podobný našim slohovkám v češtině, akorát že zadání bylo takový zvláštní- dostali nějakou reklamu na papíře a měli k tomu nějaký témata na psaní..teda asi, já vlastě vůbec nevím, o co šlo:o) Jo a KAŽDEJ to psal na notebooku, to u nás asi jen tak nikdo nepovolí, co?! A tak sem vyčerpaná přišla domů...a hurááá- taťulda mi Pierre mě vytáhl na běhání v lese..fakt sem to nedávala!!! Pořád tak sto metrů za ním, on je totiž opravdu velký sportovec. Beželi sme hodinu a pět minut! Tady je úplně jinej terén než v ČR (samý kořeny, šutříky atd.), takže se to odrazilo na mém zdravotním stavu a teď nemůžu došlápnout na levou nohu:) Prostě krásný sportovní zážitek...:P A tak trávím večer s americkou Superstar a jablečným koláčem.. (PopIdol and Apple pie...LOL:)

Žádné komentáře: