pátek 21. září 2007

Konečně pátek

Dneska ráno přímo krasný počasí- svítilo slunko a dokonce bylo celkem teplo. Teda mně už připadá i šest stupňů jako teplo.. První dvě hodiny španělština, dostali sme opravený testy na gramatiku. Tady známkujou jinak než u nás (než "u vás" teda:), mají známky od 1 do 6 a šestka je nejlepší. Já sem měla 5+, heč! :P Pak měla být matička, ale šli sme se fotit..ta škola je tak mega, že tu mají i speciální místnost na focení:o Chvilku mi trvalo, než sem to našla. Tak nás všechny zvěčnili. Potom sme se fotili i každej zvlášť a když někdo chtěl ty svoje fotky, musí si je objednat. Mně bohatě stačí, když se potkávám v kupelně, natož abych se měla vystavenou na nočním stolečku;) Ještě bych měla noční můry..:P Pak sme se měli vrátit do třídy. Úmyslně mi to trvalo nejvíc dlouho , abych nemusela ZASE počítat logaritmy. Tomu profesorovi už asi taky z toho počítání hrabe, protože psal normální fixou na elekronickou tabuli..pak se hrozně divil, že to nejde vymazat..no hlavně, že tu mají takovou moderní techniku. Ještě by třeba mohl použít mokrou houbu, že?! :D Po matice 40 minut na oběd. Tady si nosí oběd každej sám z domu, většinou nějaký ty lepeňáky:) LEPEŇÁKY, LEPEŇÁKY!!! To je ale krásný slovo:o) Taky tu je takovej bufáč (nejvíc dobrej!!), kde se dají koupit bagety, muffiny, pití atd. Ceny sou tu asi třikrát vyšší, takže mě úplně "bolí" každej koláček. Já mám teďka asi dvě hodiny volno. Potom ještě norština a konečně domůůů.. No vlastně mě dneska vyzvedává taťulda Pierre, jedem pro novou myčku a pak celá rodina do Ikei. Chtějí mi koupit novej stůl do pokojíčku, takže neprotestuju;) Náhodou se těším, aspoň nějaká akce. Ale na druhou stranu neuvidím odpoledne Supestar!! Už sem na tom asi závislá O:)

Žádné komentáře: